realitat

"Barcelona no necessita un pla d’estratègia de màrqueting turístic sinó revertir el creixement"

Així ho afirma l'Assemblea de Barris per un Turisme Sostenible en un comunicat.

El passat 8 d’octubre, el consorci públic-privat Turisme de Barcelona presentava en solemne acte a la Llotja de Mar el procés de creació del nou Pla d’Estratègia de Màrqueting Turístic de la Destinació Barcelona. Hi eren presents l’alcaldessa Ada Colau, el nou director de Turisme de Barcelona Joan Torrella, el seu president i vicepresident del Gremi d’Hotelers Joan Gaspart, el president de la Cambra de Comerç Miquel Valls i el vicepresident quart de la Diputació Miquel Forns. Un desplegament de personalitats i de mitjans per escenificar una suposada renovació del consorci i de la seva activitat. Res més lluny de la realitat.

Com es va explicar a l’acte, s’ha obert un procés per generar el nou pla amb la participació de diferents actors del sector turístic. Incloent, com a novetat, la la invitació feta a algunes organitzacions socials com l’ABTS. Després d’agrair la invitació,una novetat en sí mateixa, i de la necessària reflexió col·lectiva vam declinar-la, i volem explicar els motius. Es tractava de saber en quina mesura podíem arribar a incidir en el resultat final i fins a quin punt la nostra participació podia legitimar tot plegat de manera immerescuda.

Font: Assemblea de Barris per un Turisme Sostenible via CONFAVC

Etiquetes de comentaris: , , ,



Més articles




Segueix-nos

Comparteix

Tw
Fb

Tradueix


edita

Comunistes de Catalunya

Comunistes de Catalunya


Les coses són senceres allò que aparenten, i darrera d'elles... no hi ha res.

Jean-Paul Sartre