Comunicat de Comunistes de Catalunya sobre algunes informacions aparegudes a la premsa

Durant el dia d’avui han aparegut informacions en alguns mitjans de comunicació amb informacions sobre Comunistes de Catalunya i el seu paper en la crisi dels comuns amb afirmacions sense contrastar, inexactes i mentides.

En primer lloc Comunistes de Catalunya (i no Comunistes.cat) és un partit polític que forma part d’Esquerra Unida i Alternativa, una federació de partits, i no una corrent dins d’aquesta. En aquest sentit, Comunistes de Catalunya és sobirà per fer els debats i prendre les decisions que consideri, i es faran en paral·lel als d’EUiA, que té els seus propis òrgans i processos de debat.

En la reunió del Comitè Executiu d’ahir es va iniciar un debat franc i serè sobre aquesta qüestió en el marc de les eleccions generals anticipades, que es portarà a totes les cèl·lules de base i que finalitzarà a principis de març amb un acord que només pot prendre el Partit en el seu conjunt. En cap cas es pot confondre el debat democràtic i el contrast d’idees i punts de vista amb la divisió o la confrontació. Només es pot entendre així si es pretén incidir en una decisió que només pertoca a la militància de Comunistes de Catalunya.

Per respecte al debat democràtic els acords només es faran públics quan s’hagin pres fermament, i en els òrgans de debat i decisió que pertoca.

Secretariat

Font: Comunistes de Catalunya

Etiquetes de comentaris: ,

G+