Comunicat de Comunistes de Catalunya en suport de la mobilització popular

Comunicat del Secretariat de Comunistes de Catalunya en suport de la mobilització popular del 18 d'octubre.

El poble de Catalunya està païnt aquests dies la injusta, antidemocràtica i venjativa sentència als líders polítics i socials del procés. El poble de Catalunya està sortint al carrer, organitzant marxes, protestant amb força davant d’una retallada de drets i llibertats inconcebible en un estat suposadament democràtic. I, a molts llocs de territori espanyol, les mostres de solidaritat amb Catalunya creixen i es reprodueixen. En efecte, la sentència és una agressió al moviment popular aquí i arreu.

Comunistes de Catalunya fa una crida a mantenir la mobilització massiva i noviolenta per seguir lluitant pels nostres drets socials i nacionals i anima al conjunt de les esquerres de l’estat espanyol a no caure en el relat de la dreta i en la criminalització d’una protesta necessària i justa.

Així mateix, Comunistes de Catalunya denuncia l’actuació violenta i descontrolada dels cossos policials durant aquests dies que han suposat ja centenars de persones ferides (algunes de gravetat) i reclama l’obertura d’una investigació per clarificar responsabilitats polítiques.

Per tot plegat, Comunistes de Catalunya se suma a la convocatòria de la manifestació de demà 18 d’octubre a les 17h, a Jardinets de Gràcia.

Llibertat, amnistia i autodeterminació!
Totes a la manifestació del 18O!

Comunistes
de Catalunya